Гарантія та сервісне обслуговування

Гарантія на товари у нашому інтернет-магазині надається на строк від 2-х тижнів до 12 місяців залежно від сервісної політики виробника чи постачальника. Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів товару при отриманні.

Товар можна обміняти чи повернути?

Товар можна обміняти або повернути протягом 14 днів після покупки за винятком дня покупки. Це право гарантує Вам Закон про захист прав споживачів.

Тобто Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний або повернути за нього гроші на банківську карту або готівку в точці самовивезення, якщо товар не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням . Обмін або повернення товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також товарну накладну (або її копію), видану споживачеві разом із проданим товаром.

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар, не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, тріщин, сколів, потертостей, інших механічних пошкоджень та слідів встановлення;
  • товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.

Обмін по гарантії здійснюється протягом гарантійного терміну вказаного в характеристиках до товару (якщо на товар надається гарантія) на нашому сайті.

Гарантійний обмін і повернення неможливе, якщо:

  • порушена цілісність гарантійних пломб;
  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання чи використання товару не за призначенням;
  • було зроблено несанкціоноване відкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
  • є пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • відсутня комплектна упаковка.

Гарантійні зобов'язання не поширюватися на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Гарантія також не поширюється на будь-які елементи живлення виробів: батареї, літій-іонні, літій-полімерні та інші види акумуляторів, а також на аксесуари та товари, які йшли в подарунок до вашого замовлення.

Де і як можна зробити повернення чи обмін товару?

Якщо Ви знаходитесь у місті Тернопіль, товар можна обміняти за гарантією або повернути у нашому магазині з 9:00 до 18:00 з понеділка по п'ятницю та з 10:00 до 15:00 у суботу.

Також обмін чи повернення можна здійснити за допомогою Нової Пошти. Подробиці пересилання уточнюйте у операторів нашого інтернет-магазину.

Бракований (не робочий) товар на обмін чи повернення не потрібно додатково упаковувати під час відправлення (тільки комплектне пакування), потрібно відмовитися від послуг упаковки у відділенні перевізника. Після отримання повернення чи обміну буде здійснено перевірку товару з боку магазину.