Товар можна обміняти чи повернути?
Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у Продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Ви можете обміняти його на аналогічний протягом 14 днів, з дня отримання, не враховуючи дня отримання.
Список товарів, які не підлягають поверненню, визначений постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994г.
Товар, який підлягає обміну:
- Товар не має слідів використання, а його зовнішній вигляд відповідає передпродажному стандарту.
- Під час перевірки товару, який підлягає поверненню або обміну, не має бути виявлено жодних слідів його відкриття чи ремонту.
- Споживчі характеристики товару, упаковка, пломби і заводські ярлики повинні бути збережені.
- Присутні всі документи, отримані від Продавця, що підтверджують покупку товару (наприклад, чеки, гарантійний талон, інструкція з експлуатації).
Повернення та обмін товару належної якості:
- Повернення та обмін товару належної якості можливе лише за умови збереження його товарного вигляду (включаючи упаковку, пломби, ярлики тощо) і споживчих характеристик, а також наявності документів, які підтверджують факт купівлі і оплати (таких як товарна накладна, видаткова накладна і т.д.).
- Повернення або обмін товару належної якості здійснюється Покупцем за власний рахунок.
- Повернення коштів за придбаний товар відбувається в той самий спосіб, у який було здійснено його оплату.
- Кошти за товар будуть повернені Покупцеві протягом 10 (десяти) робочих днів, з моменту отримання Продавцем товару.
Повернення та обмін товару неналежної якості:
- У разі отримання Покупцем товару неналежної якості (з явним дефектом), Покупцю слід зв'язатися з нашим менеджером, який допоможе обміняти товар або оформити повернення.
Гарантія та сервісне обслуговування
Гарантія на товари у нашому інтернет-магазині надається на строк від 1 до 12 місяців залежно від сервісної політики виробника чи постачальника, детальніше дивіться в картці товару, або в товарному чеку.
Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів товару при отриманні.
Гарантійний ремонт неможливий, якщо:
- порушена цілісність гарантійних пломб;
- є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушено правила використання чи використання товару не за призначенням;
- було зроблено несанкціоноване відкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
- є пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- відсутня комплектна упаковка.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Гарантія також не поширюється на будь-які елементи живлення виробів: батареї, літій-іонні, літій-полімерні та інші види акумуляторів, а також на аксесуари та товари, які йшли в подарунок до вашого замовлення.
Де і як можна зробити повернення чи обмін товару?
Обмін чи повернення можна здійснити за допомогою Нової Пошти. Подробиці пересилання уточнюйте у операторів нашого інтернет-магазину.