Товар можна обміняти чи повернути?

Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у Продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Ви можете обміняти його на аналогічний протягом 14 днів, з дня отримання, не враховуючи дня отримання. 

Список товарів, які не підлягають поверненню, визначений постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994г. 

Товар, який підлягає обміну: 

  1. Товар не має слідів використання, а його зовнішній вигляд відповідає передпродажному стандарту. 
  2. Під час перевірки товару, який підлягає поверненню або обміну, не має бути виявлено жодних слідів його відкриття чи ремонту. 
  3. Споживчі характеристики товару, упаковка, пломби і заводські ярлики повинні бути збережені. 
  4. Присутні всі документи, отримані від Продавця, що підтверджують покупку товару (наприклад, чеки, гарантійний талон, інструкція з експлуатації). 

Повернення та обмін товару належної якості:

  • Повернення та обмін товару належної якості можливе лише за умови збереження його товарного вигляду (включаючи упаковку, пломби, ярлики тощо) і споживчих характеристик, а також наявності документів, які підтверджують факт купівлі і оплати (таких як товарна накладна, видаткова накладна і т.д.). 
  • Повернення або обмін товару належної якості здійснюється Покупцем за власний рахунок.  
  • Повернення коштів за придбаний товар відбувається в той самий спосіб, у який було здійснено його оплату. 
  • Кошти за товар будуть повернені Покупцеві протягом 10 (десяти) робочих днів, з моменту отримання Продавцем товару. 

Повернення та обмін товару неналежної якості: 

  • У разі отримання Покупцем товару неналежної якості (з явним дефектом), Покупцю слід зв'язатися з нашим менеджером, який допоможе обміняти товар або оформити повернення. 

Гарантія та сервісне обслуговування

Гарантія на товари у нашому інтернет-магазині надається на строк від 1 до 12 місяців залежно від сервісної політики виробника чи постачальника, детальніше дивіться в картці товару, або в товарному чеку.
Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів товару при отриманні.

Гарантійний ремонт неможливий, якщо:

  • порушена цілісність гарантійних пломб;
  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання чи використання товару не за призначенням;
  • було зроблено несанкціоноване відкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
  • є пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • відсутня комплектна упаковка.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Гарантія також не поширюється на будь-які елементи живлення виробів: батареї, літій-іонні, літій-полімерні та інші види акумуляторів, а також на аксесуари та товари, які йшли в подарунок до вашого замовлення.

Де і як можна зробити повернення чи обмін товару?

Обмін чи повернення можна здійснити за допомогою Нової Пошти. Подробиці пересилання уточнюйте у операторів нашого інтернет-магазину.